1. Warunki i koszty dostawy zamówień złożonych w sklepie internetowym

Dostawa dla zamówień złożonych w sklepie internetowym www.sklepmplaneta.pl realizowana jest za pośrednictwem:

  • DPD Polska lub Geis Parcel – przesyłki drobne do 30 kg.
  • Rohlig SUUS Logistic – przesyłki paletowe, paczki, AGD.
  • transport własny Mplaneta

Koszt dostawy jest automatycznie wskazany na karcie zamówienia w toku dokonywania zakupów

Cennik dostaw przedstawiony poniżej dotyczy przesyłek na terenie Polski. W przypadku wysyłki zagranicznej, prosimy o wcześniejszy kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w celu ustalenia indywidualnych kosztów. Sklep daje możliwość odbioru osobistego (indywidualnego) zamówień złożonych w Sklepie Internetowym.  Adres odbioru: Mplaneta – Magazyn, ul. Strefowa 6, 22-400 Zamość.

2. Czas dostawy

Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zamówiony przez Klienta Towar został dostarczony:

  • za pośrednictwem firm kurierskich od 2 do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub od dnia dokonania zapłaty, w zależności od czasu realizacji na zamówiony produkt
  • za pośrednictwem transportu Mplaneta tego samego dnia lub do 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub od dnia dokonania zapłaty, w zależności od czasu realizacji na zamówiony produkt
  • zamówienia z długim terminem na realizację (np. meble tapicerowane na zamówienie), dostarczane są po upływie danego terminu, który ukazany jest na poziomie prezentacji każdego produktu, czyli przed złożeniem zamówienia 

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem firm kurierskich o dacie dostawy decyduje usługodawca, a w przypadku braku możliwości dostawy, towar zostaje pozostawiony do odbioru w „punkcie awizacji” zgodnie z regulacjami ogólnymi danej firmy kurierskiej.

W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem transportu Mplaneta, data dostawy zostanie ustalona indywidualnie z Klientem (sprzedawca podejmie próbę kontaktu z Klientem do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty, proponując dostawę w terminie nie późniejszym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub dokonania zapłaty). Na życzenie Klienta dostawa będzie mogła zostać ustalona w terminie późniejszym, lecz nie dłuższym niż 14 dni roboczych. Do czasu indywidualnego uzgodnienia terminu dostawy z Klientem, dostawa nie będzie realizowana. W przypadku braku możliwości dostawy w uzgodnionym z Klientem terminie, towar zostaje zwrócony do Sprzedawcy. Kolejna próba dostawy będzie odpłatna wg indywidualnej wyceny na zasadzie przebytej trasy.

Maksymalny okres realizacji dostawy zamówienia wynosi łącznie do 5 dni roboczych liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia (dla zamówień płatnych przy odbiorze lub za pośrednictwem płatności on-line, pod warunkiem wykonania płatności zgodnie z regulaminem serwisu Przelewy24) lub od dnia zapłaty (dla zamówień płatnych przelewem tradycyjnym lub ratami on-line, z zastrzeżeniem iż decyduje data otrzymania płatności przez Sprzedawcę, z Banku Klienta lub od Kredytodawcy).

3. Godziny dostawy

Dostawy realizowane są w dni robocze.

  • za pośrednictwem firm kurierskich – w godzinach pracy kurierów

DPD / Geis - w godz. 9:00 - 17:00

SUUS - w godz. 10:00 - 17:00

(Klient otrzymuje za pomocą wiadomości e-mail/SMS lub telefonicznie informacje o nadaniu przesyłki oraz dacie i przewidywanej godzinie jej doręczenia);

  • za pośrednictwem transportu Mplaneta – dostawa odbywa się w dni robocze w przedziale godzinowym od 9:00 do 17:00 (termin i godziny dostawy zostaną uzgodnione wspólnie z Klientem, zależnie jednak od możliwości i planów logistycznych kierowców oraz odległości od magazynu).

W przypadku braku odbioru towaru podczas próby dostawy:

  • za pośrednictwem firm kurierskich – towar zostanie przekazany do najbliższego punktu awizacji, gdzie będzie oczekiwał na odbiór przez 7 dni kalendarzowych, po czym zostanie zwrócony do Sprzedawcy,
  • za pośrednictwem transportu Mplaneta – towar zostanie niezwłocznie zwrócony do Sprzedawcy.

Istnieje możliwość zamówienia ponownej dostawy (odpłatnie), po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.

4. Koszty dostawy

Koszty dostawy wyliczane są automatycznie przy przyjęciu następujących zasad:

przesyłki drobne, paczki do 30 kg DPD / Geis za darmo!
przesyłki drobne, paczki do 30 kg pobraniowe DPD / Geis za darmo!
przesyłki większe, paczki powyżej 30 kg SUUS / DPD od 49 zł do 89 zł za każdą sztukę towaru
przesyłki większe, paczki powyżej 30 kg pobraniowe SUUS / DPD dodatkowa opłata opcjonalna 10 zł
przesyłki paletowe SUUS od 99 do 189 zł za każde miejsce paletowe
przesyłki paletowe pobraniowe SUUS dodatkowa opłata opcjonalna 10-20 zł
przesyłki niestandardowe, nietypowy gabaryt SUUS za darmo!
przesyłki niestandardowe, nietypowy gabaryt za pobraniem SUUS za darmo!

AKCJA - transport 5 x 0zł:

- 0 zł za transport do 100 km od Zamościa

- 0 zł za przesyłki drobne do 30 kg

- 0 zł za transport przy zakupach powyżej 3 tys. zł

- 0 zł za wysyłkę wszystkich materacy marki Neolux

- 0 zł za zakup min. 5 brył z jednej kolekcji mebli twardych - po wcześniejszym uzgodnieniu z Biurem Obsługi Klienta

  • w miarę możliwości technicznych towary w ramach jednego zamówienia są automatycznie łączone w jedną przesyłkę, co pozwala ograniczyć koszty przesyłki poszczególnych sztuk towaru,
  • cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system zależnie od: wagi towaru, wymiarów czy przekroczenia standardów przesyłki u przewoźnika.
  • cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia (w toku jego realizacji). W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania jego składania,
  • w przypadku zakupu większej ilości produktów (powyżej 3 sztuk o większym gabarycie lub zestawu mebli skrzyniowych) istnieje możliwość negocjacji kosztów dostawy. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta przed ostatecznym dokonaniem zakupu,
  • cena za dostawę wyliczona w momencie składania zamówienia jest wiążąca,
  • wybór przewoźnika jest możliwy jedynie w przypadku gdy, zgodnie z porozumieniem ze Sprzedawcą, obaj przewoźnicy akceptują dany typ towaru (dostępni przewoźnicy dla danego zamówienia są wskazywani automatycznie, w przypadku braku akceptacji dostępnego przewoźnika, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia).

Akcja "5x0zł" dotyczy wyłącznie sklepu internetowego www.sklepmplaneta.pl. W sklepach stacjonarnych transport gratis obowiązuje jedynie do 100 km od miasta Zamość.

5. Usługi świadczone przez dostawców

5.1. Wniesienie.

Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem firm kurierskich – transport zamówienia pod wskazane miejsce (na zasadach ogólnych dla działania firm kurierskich). Dla przesyłek o dużych gabarytach istnieje możliwość dokupienia odpłatnej usługi wniesienia:

  • dla przesyłek do 50 kg - 99 zł
  • dla przesyłek powyżej 84 kg - 189 zł

Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem transportu Mplaneta – transport zamówienia pod wskazane miejsce. Za dodatkową opłatą istnieje możliwość wniesienia mebli do Klienta. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. 

UWAGA!

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na gabaryty mebla oraz szerokość drzwi wejściowych, klatki schodowej i windy w miejscu jego przeznaczenia. Sprzedawca nie odpowiada za brak możliwości wniesienia mebla na skutek zaniechania tych czynności. Dla mebli w paczkach lub wymagających złożenia – celem oceny możliwości ich wniesienia, należy przyjąć gabaryty jak dla samego mebla.

5.2. Niestandardowe godziny dostaw.

sobota przesyłki drobne DPD  + 25 zł
niedziela (z wyłączeniem świąt) przesyłki drobne DPD  + 45 zł
w godz. 16:00 - 18:00 przesyłki paletowe SUUS  + 59 zł
w godz. 18:00 - 21:00 przesyłki paletowe SUUS  + 139 zł

6. Formy płatności za zamówione towary:

  • przelew tradycyjny bankowy na konto sklepu: MASKET Piotr Poznański, ul. Ogrodnicza 39 - Skokówka, 22-400 Zamość, ALIOR BANK: 40 2490 0005 0000 4500 1933 6802 

Proszę pamiętać, by w tytule wpłaty podać numer zamówienia ze sklepu sklepmplaneta.pl oraz Imię i Nazwisko; jest to szczególnie ważne jeśli przelew wykonywany jest przez osobę inną niż Kupujacy

  • szybki przelew internetowy Przelewy24 (przelewy elektroniczne 216 banków, karty płatnicze Visa, Master Card, Diners Club, PBK, JCB, American Expres, elektroniczny portfel MasterPass, e-raty z Alior Bank, M-Bank, BGŻ BNP Paribas i Sygma Bank, PayPal, Skrill, YetiPay, SkyCash, płatności mobilne, płatności walutowe, terminale POS, Blik, Paysafecard)
  • przy pobraniu: należność pobiera kurier firmy przewozowej w zależności od wybranego przewoźnika lub w przypadku dostawy własnej - kierowca galerii Mplaneta. 

Proszę pamiętać, że w przypadku wyboru tej płatności pobieramy 10% zaliczki od ceny mebla, jeśli czas realizacji zamówienia przekracza okres 2 tygodni. Przy finalizacji zamówienia należność za zakupy będzie pomniejszona o wpłaconą zaliczkę.

  • gotówką, w sklepach stacjonarnych
  • kartą debetową lub kredytową w sklepach stacjonarnych

Od zamówień z czasem realizacji dłuższym niż 14 dni pobierana będzie zaliczka w wysokości 10% wartości zamówienia, np. jeśli zamawiamy kanapę w cenie 1560 zł, to wymagana kwota zaliczki wynosi 156 zł. Zaliczkę należy wpłacić na konto bankowe Sklepu podane powyżej. Minimalna kwota, od której pobierana będzie zaliczka to 300 zł.